Jeg er så lykkelig…

Da jeg fikk vite at jeg skulle bli farmor så ble jeg så glad, og jeg kjente i hjerte mitt at dette kom til å bli utrolig spesielt. Det hadde jeg hørt fra andre som har blitt besteforeldre, men lite visste jeg at hun skulle stjele hjerte mitt helt. Nå er hun snart 3 mnd gammel og hjerte mitt er fylt av kjærlighet til henne.

Hun smiler og ler og er altså så vakker. Lille jenta til farmor har beriket mitt liv så mye at jeg kan ikke forklare det engang. Og jeg elsker å holde henne, jeg kan sitte i timer å holde henne hvis hun sovner i armene mine. Jeg vet at det ikke tar lang tid før det ikke er interessant lenger, for plutselig er hun så stor at hun ikke vil ligge på fanget. For en ting er sikkert, tiden flyr så fort at det er nesten litt skummelt.

Jeg gleder meg til fremtiden, all fremgang hun gjør mens hun vokser seg til. Alt det nye hun lærer og skjønner etterhvert. Og foreldrene hennes koser seg så mye med henne og er så flinke at man skulle tro de ikke hadde gjort annet i hele sitt liv. En herlig familie som jeg er så heldig og være en del av og jeg er så lykkelig ❤

Ønsker dere en fin kveld
gessele-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nesten bedre å være besteforeldre enn foreldre kanskje? Man har mer ro og en annen måte å se ting på 🙂 Jeg skjønner jo det ikke kan sammenliknes 🙂 Fint på hver sin måte så klart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg