Jeg er så spent på hvordan dette vil gå

I dag så var jeg så heldig å våkne opp med skikkelig hodepine, det er så fantastisk gøy. NOT! Heldigvis så gikk den over etter en liten time våken og det var jo bra. Jeg begynte i går på et prosjekt som jeg er så spent på, jeg skal nemlig prøve å gjøre om mine svarte benkeplater til marmor benkeplater. Hvordan det vil gå, det vet jeg ikke enda. Foreløpig så er jeg nå ferdig med superheft og jeg har heldigvis en liten benk der jeg prøver meg først før jeg evt setter i gang med resten av de større benkeplatene.

 

Jeg er så spent på hvordan dette vil gå

 

Jeg tar bilder underveis og hvis dette blir bra så skal jeg vise dere hele prosessen. Jeg har alltid ønsket meg ekte marmor benker, men det kommer jo ALDRI til å skje. Da får vi gjøre det jeg liker best, nemlig å gjøre det selv. Krysser fingrene for at jeg skal få det til. Det er litt tidkrevende, men skal det bli bra så tar det tid. Jeg skulle helst hatt det ferdig i går, men jeg får bare være tålmodig å vente. Jeg gleder meg til i kveld, da er det klart for å begynne å male på marmoreffekten.

Jeg tror jeg er bedre anlagt for slike prosjekt enn å sy. Jeg eier IKKE tålmodighet til symaskin problemer, argh! Så jeg la det rett å slett på hylla for nå. Hvis dette prosjektet går min vei og jeg faktisk får til å lage skikkelig bra marmoreffekt så har jeg litt av en jobb foran meg, for da må kjøkkenskapene bli svarte. Jeg ser jo allerede nå at skapene på kjøkkenet blir gule i forhold til. Men det gjør ikke noe.

 

Drømmen er nemlig svart kjøkken

 

Vi skal jo bytte ut alt med tid og stunder, men når jeg skal ha nytt kjøkken, så skal alt bli nytt. Og det skjer jo ikke anytime soon, så da eksperimenterer jeg litt selv så lenge. Det virker kanskje som om at jeg har 1000 planer, og det er jammen meg slik det er også. Men, jeg gjør meg alltid ferdig med en ting eller et rom før jeg starter på noe nytt. Men det hender at rekkefølgen på det jeg bestemmer meg for å gjøre omrokkeres litt. Men det gjør ikke noe.

 

Ha en fin onsdag og følg med for resultatet av dette (hvis det blir bra, noe jeg har troen på)

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Tenker det blir fint det du fikser på kjøkkenet jeg..blir gøy å se 🙂 Jeg har hatt vondt i hodet flere dager nå..blir ikke noe bedre av gråværet tror jeg.. God bedring til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg