Jeg er sjeldent stresset..

Som regel får jeg gjort det jeg har planlagt å gjøre, uten stress. Jeg er ganske så rolig av meg, og selv om jeg har 1000 ting å gjøre, så vet jeg at det går bra, og at jeg får det gjort. Andre rundt meg kan ofte si “men, hvordan skal du egentlig rekke alt?” Tar en ting om gangen svarer jeg da tiiihiii 😊

Men, jeg kan bli stresset også, hvis jeg har dager hvor alt går skeis, da kjenner jeg på stresset. Da blir jeg frustrert, men jeg vet at etter et pust i bakken, så ordner det seg. Men før jeg kommer så langt som å ta det pustet i bakken, så har jeg gitt fra meg noen gloser og klaget en stund først. Sånn erre bare 💪Nå skal jeg “stresse” videre 😊

Ha en knall dag

-Lene- 😍

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg blir ikke stresset av sånt egentlig. Jeg kjenner mer på stress-følelse av uforutsigbarhet. Mye å gjøre stresser meg ikke.. Men å ha uforutsigbare dager på jobb, MYE rot etc, det vipper meg skikkelig av pinnen 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg