Jeg er skeptisk, man vet jo aldri

Her om dagen hylte de ut i media om at de “Advarer om å la seg smitte”, så dukker det opp et nytt mediaskrik i dag “Bedre å bli smittet nå enn senere”! Altså, ikke at jeg må gjøre det som blir sagt i media, men man blir jo litt påvirket av enkelte ting. Så, bør man la seg bli smittet eller ei? Det sies jo også at Omikron likevel sniker seg forbi vaksinen og hvis den gjør det så er det jo et fett om man blir smittet nå eller senere. Har man fersk vaksine så er det lurt sies det nå så jeg vet a søren jeg.  

 

Det er vanskelig, jeg er skeptisk, man vet jo aldri tenker jeg.  

 

Vi er jo eksponert for smitte her da flere enn 1 har det her i huset, litt isolert er de jo, men ikke 100%. Får vi det så får vi det tenker egentlig jeg da, det kan skje, men å gå inn for det syns jeg er vanskelig å skulle gjøre.  Jeg blir litt rar av alt, kan ikke livet bare gå sin gang. Det er jo ikke alt man kan beskytte seg mot og det er helt ok, men hva hvis jeg går inn for det og blir skikkelig syk da? Vet jo om mennesker som har blitt det selv med 3 doser og jeg vet også om de som får litt snufs i nesa bare også. Hva tenker du om dette?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Jeg vet snart ikke hva jeg mener om saken! De høye herrer forandrer jo mening flere ganger om dagen! Er det virkelig sånn at alle uansett skal bli syke, så er det jo ikkeno ok å gå rundt og fundere på når det er min tur… ikke bra for psyket mitt iallfall! Men jeg vil jo ikke bli syk og måtte være hjemme – med alt stress det fører med seg, så……. ! Må vel bare ta det som det kommer antagelig! Klem <3

    2. Vel – min tanke er: Lukk øynene og filtrer ut alt du har hørt..og kjenn på hva DU egentlig føler..magefølelsen.. Hva ville du følt dersom dette viruset ikke hadde noe annet navn enn “ei kraftig influensa”?
      Men det er nå meg, da….. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg