Jeg er sterk motstander av mobbing!

Jeg har før skrevet om mobbing, og dette er en ting jeg er sterk motstander av, og jeg blir daglig sjokkert over hvor mye det er av det på nett også. Trusler om vold, drapstrusler og hets av voksne og barn… De fleste voksne er jo rustet til å takle det, men voksne er mennesker det å. Men når barn blir utsatt så kjenner jeg det ekstra på kroppen og all ære til Ninasprelllevende som tok affære, det der er jo IKKE greit. At barn ned i 13 års alderen skal oppleve slikt er jo for jævlig. Og til deg som bare MÅ si noe vondt til et annet menneske. DU kan kan ikke gjemme seg selv om du er anonym, DU kan ikke skjule deg bak et alias. Og godt er det!!Det er INGEN mennesker som fortjener sånn dritt. Det er sommer det er sol, prøv å se litt positivt på livet og ikke vær så misunnelig på andre, for jeg tror det er det det bunner ned i… Gjør noe godt for deg selv i stedet for å mobbe andre mennesker!! Jeg er ikke av den typen som like hevn, men jeg lurer på hvordan mobbere hadde følt selv om de fikk smake på sin egen medisin. Tror nok kanskje ikke det hadde vært så innmari stas, kanskje lurt å tenke litt i de baner… Alle mennesker er like mye verdt, og INGEN fortjener å få dagene sine ødelagt av dritt!!!

Gå ut å nyt sola  🙏

-Lene-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg