Jeg er stolt over meg selv..

 

Det er noen ganger vanskelig å si positive ting til seg selv, som for eksempel det at man er stolt over seg selv.  Jeg har ikke alltid vært stolt i livet mitt. Lenge så følte jeg meg misslykka, jeg følte at jeg ikke levde, men bare eksisterte. På utsiden var jeg meg, den jeg alltid har vært. På innsiden hadde jeg en kamp med meg selv hver dag. Jeg kjempet mot den delen av meg som følte det slik, og det jeg kan si nå er jeg er så utrolig stolt over meg selv som har kjempet denne stille kampen, og vunnet.

Den dagen da jeg kjente at jeg seiret, er den beste i mitt liv. Jeg bestemte meg for at jeg IKKE var misslykka. Dette skulle jeg ikke bruke livet mitt på, det fortjente jeg ikke. Tankens kraft skulle få en ny styrke, nemlig meg. Og når jeg først bestemte meg, da var det ingen vei utenom. For det første så tenkte jeg at ordet misslykka, det skal ikke finnes i mitt liv, det er ingen som er misslykka! Jeg ville være den jeg var på utsiden på innsiden også, den personen som mine venner likte, den humoristiske meg.

Jeg visste at jeg hadde styrken i meg, styrken til å få det bra, og føle meg bra. Selv om at jeg hadde angst betydde det ikke at jeg var et dårlig menneske. Det måtte jeg innse, og det gjorde jeg..I dag ser jeg på dette som en erfaring fra en tid i livet mitt der jeg IKKE var stolt av meg selv. Jeg vet at jeg er målbevisst og bestemt på å få til ting jeg bestemmer meg for. Nettopp fordi jeg har styrke 💪

Vær stolt!!

-Lene- 

4 kommentarer
    1. Så herlig at du har jobbet deg fram til å få det godt på innsiden også. Man må ta fatt selv , ingen tvil om det, og snu ting. For man KAN det om man jobber med det 🙂 Og ingen andre kan ordne det i alle fall. Godt å høre når folk kommer seg opp av noe som ikke har vært bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg