Jeg er varm i hjerte..

Jeg kjenner en lykke i hjerte mitt som jeg ikke kan forklare, jeg føler en så enorm takknemlighet etter slike fine dager som det har vært i dag. Dagen har vært lang, men så innholdsrik og fin. Middagen ble en suksess og når den var ferdig så bakte vi boller sammen nesten hele gjengen. Det er så koselig, og jeg liker så godt når vi gjør sånne ting og ser at de rundt meg koser seg. Og de ble kjempegode også, det er jo en bonus.

 

Jeg er så takknemlig for at jeg har så fin familie 

 

Amelia var i go’hjørnet og hadde mange skjønne smil på lur, og jeg fikk kost meg massevis med henne. Herregud så utrolig glad jeg er i henne, og noen ganger så slår det meg sånn skikkelig at det er faktisk MIN lille sønn sin datter. Kan jo huske det som i går når han var liten, og plutselig så han pappa liksom. Det er helt rått å tenke på egentlig.

I morgen er det skoledag igjen og ferien er over for denne gang, men ferien har vært fin og innholdsrik. Det aller beste er at det virker som om at det er helt greit at skolen starter igjen i morgen for de minste. En fin uke, en fin helg og i morgen starter en fin ny uke.

Ha en fin kveld videre og en god natt 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Kvalitetstid med dem man er glad i, det er gull verdt ♥ Bollene ser jammen gode ut også 🙂
      Her begynner vinterferien nå, så nå blir det feriemodus på i alle fall datteren min. Sønnen min har ikke vinterferie, så han får fortsette med studiene jevnt og trutt. Jeg fortsetter mine ting også, uten at det er så veldig mye jeg holder på med da 🙂
      Ha en god natt, og en herlig fin uke når den begynner ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg