Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente litt til!

Plutselig så ble det helt stille i kjelleren her, og jeg kjenner at det irriterer meg litt. Gulvet skulle komme på fredagen som var, men vi har ikke sett noe til noen eller hørt noe fra noen. Det er greit nok at det evt blir forsinkelser, men det hadde jo vært greit å kanskje få en beskjed om det. Man går i sånn ventemodus hver eneste dag, og bare lurer. Det er noe av det verste jeg vet å vente og jeg klarer heller ikke å la være å vente. Men så vil jeg heller ikke mase for jeg vet jo at de har mye å gjøre.

 

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente litt til!

 

I mellomtiden så skal jeg male soverommet, jeg går fra hvit til mørkeblå og jeg grugleder meg litt. Jeg tror at det vil komme til å bli veldig fint og en god forandring. Håper ihvertfall det, nå er ALT hvitt der inne og ettersom jeg hører så sover man bedre i et rom som er mørkere, så dette blir spennende. Men først litt forarbeid med maskeringstapen! Den kjedeligste, men viktigste jobben med å male. På med arbeidsklær og komme igang med dagen. Ønsker dere en fin dag.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg