Jeg får det ikke til…

Jeg tenkte jeg skulle lage en oppsummering av oppturer og nedturer i 2019, men jeg får det ikke til. Og det er jo bare positivt rett og slett fordi jeg finner ikke nedturer jeg kan sette fingeren på. Ting har skjedd i løpet av året som kanskje har skuffet eller gjort meg trist, men jeg vil ikke kalle det nedturer akkurat, for det er jo bare slik livet er. Det eneste jeg kan kalle en skikkelig nedtur var at jeg mistet forlovelsesringen min og aldri fant den igjen. Året som har gått har vært et godt år, null sykdom, frisk som en fisk og gode relasjoner med alle rundt meg. Og ikke minst mange nye bekjentskaper. Jeg er takknemlig for alt jeg har oppnådd i 2019 på SoMe og jeg vet at jeg skal jobbe enda hardere med det i 2020.

Høydepunktet dette året er jo ingen hemmelighet, og det å få et barnebarn er jo lykken over alle lykker.

Det er ikke noe jeg ikke er takknemlig for, for uansett om det skjer positive eller negative ting, så blir man jo erfaringer rikere. Og ofte lærer man av sine feil og kan gjøre det bedre neste gang. Det som er viktig er å være positiv til ting og ikke se svart på alt, det gjør ofte saken noen hakk verre. Jeg skal selv prøve å ikke la dårlige dager gå så innpå meg, for man kan ikke bare ha glansdager i sitt liv. Det ville jeg heller ikke ha hatt så alt i alt er jeg veldig fornøyd med året som gikk, fine opplevelser jeg alltid vil huske og det er nye minner i minneboka. Så da kan man jo si at året 2019 var perfekt. Og nå gleder jeg meg til 2020 og det håper jeg dere gjør også.

lovely-valentine-uloel-design-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Livet er litt både og ja.. at ting ikke går akkurat slik en hadde tenkt hører liksom med.. Veldig leit med den forlovelsesringen selv om det ikk er “verdens undergang”… Kan tenke meg barnebarn er veldig koselig <3

    2. Jeg synes 2019 sånn alt i alt var et DRITT-år… Så neste år blir nok bare MYE bedre 😀 Har ikke hatt så mange dårlige dager i mitt liv, så må vel regne med LITT.. Jeg skal lage en liten oppsummering tror jeg, for å hale fram noe av det fine også 🙂 Så fint at du har hatt en bra år <3 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg