Jeg fikk bare litt spytt i vranga

Denne dagen har vært fylt til randen av gjøremål, men alt jeg satte for meg å skulle gjøre i dag har blitt gjort. Det ble litt på bekostning av bloggen, men det måtte bare bli slik i dag. Jeg syns forøvrig at Larvik kommune gjør et godt tiltak i forhold til smittevern. Avlyste treninger, øvelser, sikring av eldrehjem og utsatte cup’er osv. Det er veldig bra og det er jo nettopp dette som skulle vært gjort rundt omkring FØR smitten ble så utbredt som den har blitt. Så skryt til Larvik kommune for dette. Vi har foreløpig en smittet her i byen vår, la det forbli slik 🙏

 

Hver og en må passe på seg selv

 

På en måte så er det veldig rart at jeg gjør alt jeg kan for å ikke hoste i butikken, svelget litt feil i går og hosta til et øyeblikk. Folk ser på en som om man er en smittende bombe, altså hallo jeg finnes ikke forkjøla engang. Jeg fikk bare litt spytt i vranga haha. Men jeg skjønner det jo på en måte at folk er sånn også da, Det er jo sesong for vanlig forkjølelse og alt er ikke corona. Folk fleste har vel fått med seg nå at de ikke skal gå ut blant folk hvis de har vært på utsatte steder eller med folk som har vært på ferie. BURDE ihvertfall skjønne det.

 

Better safe than sorry 

 

Ellers så har jeg i dag hatt en fin dag, været har vært topp og i morgen kan jeg slappe litt av. Det skal bli godt, for i dag har jeg ikke fått gjort noe fornuftig på mine sosiale medier. Men men, kommer sterkere tilbake. Ønsker dere en fin kveld videre og vær flink med håndvask. De her hjemme begynner å bli litt lei meg og maset om håndvask når de kommer hjem, men sånn er det bare i disse tider og slik skal det fortsette 😷

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg