Jeg fikk sjokk når jeg kom hjem i natt

Jeg må helt ærlig si at jeg gruet meg til å komme hjem i går, gutter er gutter og fest er fest. Regnet egentlig med at det var rydda slik at jeg måtte rydde på nytt. Jeg fikk sjokk når jeg kom hjem i natt, for her var det 100% ryddet opp, verandaen var spylt og alt så strøkent ut. Det var 1 ølboks under bordet, et par søppelsekker og en borat drakt(😱) som hang til tørk men det var det. Og det imponerte meg, for det var ikke akkurat en edru mann jeg kom hjem til.

 

TIL OG MED TV’EN VAR PÅ PLASS NEDE IGJEN, MEN AKKURAT DET VAR HAN IKKE HELT SIKKER PÅ HVORDAN HADDE SKJEDD. KAN’KE HUSKE ALT HELLER.

 

De hadde kost seg masse, spist kjempegod mat som Rune hadde fikset. En ting er sikkert og det er at han virkelig steller i stand når enten han, jeg eller vi skal ha folk her. Flink er han! Det som ikke er like moro i dag er jo at hele systemet med presenninger osv han har satt opp for å redde gårsdagen (var meldt regn)har kollapset i regn og vind nå. Så snart må vi ut å ta det ned for i kveld er det meldt 12 i vindstyrke, regn eller ikke regn, ned må det.

Ønsker dere en fin søndag 💕

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg