Jeg føler så på det og får skikkelig dårlig samvittighet!

Herlighet, nesten 2 fulle dager uten et eneste innlegg. Det er ikke ofte det skjer, men jeg har vært så opptatt at jeg har ikke funnet tid før nå. Det ligger i bakhodet mitt hele tiden fordi jeg håper at jeg skal rekke det, men disse dagene har jeg ikke hatt sjanse. Men nå er det helg, nå har jeg senket skuldrene og nå skal det slappes av. I natt lå jeg våken til ca 03,15. Forbaska tordenvær, jeg bare klarer ikke å nyte været som visse andre gjør. Deilig å sove i? Altså hallo!

 

På tirsdag var jeg hos frisøren og jeg gikk ut derfra med en liten klump i magen. Ikke bare fordi fargen ble feil, men fordi jeg måtte si fra om det til min søte frisør. Det verste jeg vet er å “klage”, men siden det faktisk koster en del å gå til frisøren så er det jo riktig å si ifra hvis man ikke er helt fornøyd. Vi misforsto hverandre helt når vi snakket om fargen og dermed ble det feil. Det er slikt som kan skje så klart, men det beste med alt er at det kan fikses opp i. Og nettopp det gjorde hun!

 

GOD HELG ❤

 

Det var nesten sånn at jeg gruet meg til å dra dit i dag og det har ikke noe med frisøren å gjøre, men jeg er litt rar når det kommer til sånt. Jeg føler så på det og får skikkelig dårlig samvittighet! Men det gikk fint, hun var blid og hyggelig som hun alltid er og jeg hadde det så fint så. Etter at jeg var ferdig der dro mamma og jeg på en liten bytur, det er skikkelig lenge siden jeg har vært på senteret så det har vært koselig med 2 dager sentervandring på rad. I går var jeg på Nordbyen og der gikk brannalarmen så vi måtte komme oss ut på parkeringa gitt.

 

I morgen kommer endelig Pappa og hans kjære, jeg har ikke sett dem siden Januar 2020 så det skal bli kjempekoselig. Så i morgen blir det familiegrilling og endelig en liten samling. VELDIG etterlengtet og jeg gleder meg kjempemye til det. Men først skal jeg forhåpentligvis ha en god natt med masse søvn. Det var meldt mer torden i natt, men det ser ut som at det har gått over, så jeg krysser fingra for at det fortsetter slik. Håper dere har det bra og at helgen som er i gang blir kjempefin.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

4 kommentarer
    1. Av og til skjer det slik hos frisøren. Jeg har også vært misfornøyd da jeg har vært hos frisøren eller vært misfornøyd. Jeg er jo sjelden der da:) Artig en bytur med dun mor:)
      Jeg har hverken far eller mor lenger og ikke svigerforeldre. Savner tiden med dem..kos deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg