Jeg følte meg plutselig skikkelig usikker..

Alle har vi dager da energien ikke er på topp og i går var min dag, jeg orket rett og slett ikke å gjøre så mye. Og jeg følte at alt jeg prøvde å skrive ble feil. Jeg følte meg litt “ubrukelig” og slettet ting etter at jeg la det ut på insta og følte meg ikke bra nok rett og slett et øyeblikk. Jeg følte meg plutselig skikkelig usikker. Slike dager er slitsomme, og jeg er så glad for at jeg ikke har så mange av dem. Blir helt satt ut av meg selv jeg når jeg kjenner at jeg ikke har ork eller motivasjon, men men.. I dag er en ny dag og en ny mulighet til å ha det bedre, og det er en bra ting.

Jeg har lært i livet at man kan ikke gi opp, og akkurat i denne situasjonen jeg hadde i går så passet sitatet jeg har øverst på bloggen min meg perfekt. «Ikke la dagens skuffelser kaste skygger over morgendagens drømmer» Og det er nettopp det jeg tenkte, i morgen blir en bedre dag og vet dere hva, det stemmer.. jeg har en bedre dag i dag og jeg er happy og har energi igjen.. Jippi..

I dag skal jeg få vasket opp alt av klær, tørke litt støv, dusje og sminke meg litt, og fortsette å lære meg redigering av film. Det kommer seg, men kan ikke nok ennå. Ellers er det helg igjen og kanskje vi finner på noe koselig i dag, hvem vet.. det gjenstår å se. Ønsker dere en fin dag og ikke glem å tenke positive tanker, det er det beste hjelpemiddelet som finnes… I hvert fall for meg😘

-Lene- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg