Jeg gikk en tur på stien(..)

Før jeg legger meg bruker jeg å ta kveldsturen med sheriff, noen ganger et stykke bortover i gata og noen ganger bortover stien. Nå som det er sommer er det jo faktisk lyst slik at jeg tør å gå på den, når det er mørkt på kvelden går jeg aldri bortover der. I går kveld gjorde jeg det og jeg som springer for en flue er jo så klart redd for de større “ville” dyra som bor i trær og buskas. Sheriff er vel som alle andre hunder og elsker å stå å lukte på en flekk i et kvarter, så jeg ble stående å kikke litt på telefonen så lenge jeg da.

 

Så hører jeg rasling inni buskene og kjente at jeg var på vei til å besvime. Jeg har jo hørt at det er mye hoggorm i år, og når jeg tenker hoggorm så ser jeg for meg en slik som den på bilde over her. Kunne like gjerne vært det, for jeg blir like redd. Prøvde å dra med meg sheriff for å komme meg unna stedet, skulle da gått ut på veien igjen, men i redsel for dette monsteret gikk jeg lenger inn på stien. Og jeg torde rett og slett ikke å gå dypere inn, så jeg snudde og igjen hørte jeg rasling. Nå hørte Sheriff det også og fikk bust på ryggen.

 

Kjempefint tenkte jeg, nå blir vi angrepet begge to. Vi sprang forbi og da spratt det ei katt ut av ei buske og jeg skal love deg at den var like redd som oss (meg). Phuuuu heldigvis var det bare en katt, men der og da var det vel så skummelt som en slange. Ja, jeg er skikkelig pyse når det kommer til kryp, både de flyvende og de som er på bakken, missliker det sterkt for å si det sånn. Tror jeg holder meg til veien jeg.

 

Ha en strålende kveld og en god natt 🙏

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er overlykkelig for at det ikke er slanger her! Hadde jeg vært der hadde jeg blitt hysterisk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg