Jeg gikk over ild for å få det til

Lørdag og sola skinner allerede, det er så deilig!!! Jeg har ikke akkurat vært veldig flink til å oppdatere her de siste par dagene, det har vært noe å gjøre hele tiden. Men som dere vet så liker jeg godt at det er sånn, det jeg derimot ikke liker er når tiden ikke strekker til så jeg kan skrive et par ganger om dagen. Det er jo sånn det er noen ganger og jeg stresser ikke like mye med det nå som før. Jeg gikk over ild for å få det til uansett hva som hindret meg for et års tid siden.

 

Jeg brenner fortsatt for bloggen min, men jeg vet at den ikke forsvinner om det ikke passer at jeg skriver. Det kan hende jeg faller ut av topplista, men jeg finner fort veien tilbake dit. Nå begynner vi å nærme oss ferdig med det meste her ute av ting som har vært litt halvveis, men hva tror dere skjer når vi er ferdig med ting? Jepp, da begynner vi på noe nytt! Nå er vi i gang med å lage noe som jeg har vært litt skeptisk til, men som Rune har ønsket seg i et par år.

 

Det er spennende og det er skummelt på samme tid. Men jeg gleder meg! Skal fortelle og vise dere etter hvert.

 

Endelig har jeg fått bestilt meg time til frisøren, jeg gleder meg så utrolig mye. Litt usikker på hva jeg skal gjøre, men fargen(e) trengs virkelig en oppgradering. Husker ikke sist jeg var der, men det er så altfor lenge siden. Da blir det ekstra moro å dra dit nå og jeg skulle ønske jeg var tøff nok til å gjøre en skikkelig forandring. Det må jeg innrømme og si at jeg IKKE er på dette området, men vi får se hva som skjer.

 

Nå skal jeg hive meg i dusjen og gjøre meg klar for dagen, vi starter med å reise til Kodal for å hjelpe ei venninne med oppkobling av basseng. Godt å kunne hjelpe til når noen er midlertidig ute av drift til å gjøre det selv. Så bærer det hjem etterpå for å snekre resten av dagen. Vi ligger ikke på latsiden for å si det sånn. Men så lenge det er slik vi liker å ha det, så er det sånn det er her hos oss.

Håper din dag blir like fin som det DU er 🌷☀

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Nei, høres ikke ut som dere ligger på latsiden. Det med bloggen, jeg var også sånn før. Nå har jeg ikke tid, og da HAR jeg ikke tid. Før SKULLE jeg skrive uansett, OG kommentere alle, OG svare på alle kommenterer. Stjal MYE tid, som jeg ikke hadde 😛 Kos deg med dagen <3

      1. Nei absolutt ikke, men en vakker dag skal vi slappe av HELE dagen og bare nyte ☀️ Ja man må nesten kunne klare å legge vekk bloggen osv hvis man har besøk, jobber eller faktisk er opptatt 🥰 ha en herlig dag kjære deg ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg