Jeg gleder meg ikke til han kommer hjem….

Inne på min nettbank så har jeg forskjellige kontoer og jeg har for vane å overføre mine penger til en av de. Så når jeg skal ut å handle så setter jeg inn på brukskontoen det jeg skal bruke. Ikke spør meg hvorfor jeg gjør det, men har bare alltid gjort det. Men jeg tror jeg må slutte med det nå før Rune klikker på meg. Jeg VET hvor Jævlig det er å bli stående i kassa og kortet blir avvist for det har skjedd meg x antall ganger når jeg ikke har overført. Men jeg bare setter på meg et “kult” image og ler det bort (jeg får jo fiksa det med en gang).

Men for Rune så er det det absolutt verste som kan skje, han HATER det og han får jo ikke fiksa det med en gang heller. Han må ringe meg først…Så de siste gangene han har dratt på butikken eller noe med mitt kort så spør han meg om det er 100 % sikkert at det er overført penger til det kortet. Ja, det er det sier jeg og gjør det med en gang han er ute av døra. For en liten stund siden var vi på butikken, han skulle bare springe inn å kjøpe noe og 2 minutter senere kom det en illsint okse ut av butikken. Oioioi, fader, glemte det helt jeg da ei venninne kom til bilen og vi ble stående å prate. Det er SISTE gangen det bør skje sa han bare før han gikk inn igjen

Ja, det er jeg enig i tenkte jeg og kjente at det var på tide å ikke la han gjennomgå det der gang på gang. I dag var det lenge siden han hadde brukt mitt visa, så når han tok det med for handle inn noe småtteri for meg nå i sta så spurte han igjen om jeg var 100% sikker på at det var overført. Ja, det er helt sikkert sa jeg og tenkte at jeg måtte dobbeltsjekke det når han gikk. Hvem gikk å tok vaska i stedet, jo det var meg det. Og hvem tror dere ringte meg.. joda, det var min kjære det som hadde fått avvist kortet i kassa og han var ikke blid for å si det sånn, så nå gleder jeg meg ikke til han kommer hjem for å si det sånn og jeg skjønner at han ikke er helt fornøyd 🤦‍♀️😲😁
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg