Jeg gleder meg til i morgen…

Det er så hyggelig å se hvordan det begynner å spire rundt omkring, nå går det virkelig mot en fin tid. Gleder meg til det blomstrer rundt omkring og våren virkelig setter inn. Hvert eneste år så planlegger jeg at jeg skal sette løk slik at jeg får tulipaner som kommer opp hver vår, men husker jeg det før det er for sent?

 

Næææ, jeg er jo så glemsk når det kommer til slikt (les det meste). I dag når Rune kom hjem fra jobb så hadde han kjøpt tulipaner til meg og det var utrolig koselig gjort av han. Det gleder meg stort når han gjør slike ting. De små hverdags gledene, de er gode de.

Dagen i dag har vært fin og jeg har fått ryddet litt opp i både topplokket og i klær. I morgen tenkte jeg at jeg skulle ta meg av garderoben, tømme alle skuffer og fjerne det som bare tar opp plass. Det skal bli deilig og det har jeg hatt lyst til å gjøre lenge. Så nå gleder jeg meg til i morgen så jeg kan sette igang.

 

Håper dere har hatt en fin dag og husk: Vær nøye med hygienen 🤧

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg