Jeg glemmer jo helt innsiden

Oi i dag har jeg ikke hatt tid til å skrive noe som helst, denne dagen har gått i ett. Men nå har jeg satt meg ned og skal slappe av litt resten av kvelden. I dag har jeg vært på rusta en tur, kjøpte et par solstoler slik at vi slipper å stå å sole oss. Det blir litt kjedelig i lengden, skal kjøpe et par stykker til. Sjeldent at vi alle fem sitter å solen oss samtidig, men at 4 kan, det er kjekt.

 

Skulle også kjøpe noen kunstige gress planter, men alt var borte vekk. Det har vel og merke vært 25 % avslag der og jeg var vel litt sent ute. Så da satser jeg på at de kommer inn igjen snart. Jeg virkelig elsker å gå i slike butikker hvor de har alt mulig rart. Neste gang skal jeg ha god tid på meg tenker jeg. Nå er det ikke lenge igjen før vi kan nyte sommeren og ikke jobbe hver eneste dag.

 

Men kjenner jeg oss så tar det nok ikke lange tiden før vi finner på noe mer og lager oss et nytt prosjekt. Vi liker jo å holde på med ting, vi liker å planlegge og vi liker å kreere. Nå er det meldt et par dager med regn og da kan jeg kanskje få gjort noe fornuftig inne. Glemmer liksom litt innsiden av huset når alt skjer ute. Det er ikke bra syns jeg, men nå skal jeg ta meg sammen å få innsiden til å skinne akkurat som utsiden (hvis man ser bort ifra alt som skal på søplefyllingen)

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg