Jeg hadde ikke lyst til å kjøre hjem

Dagen i dag har blitt brukt til å få opp kabel inn til soverommet og etter litt borring og feste av ledninger var det gjort. Jeg har kikka litt på nett i dag og leita litt etter forslag til utebar. Jeg kunne virkelig tenkt meg og hatt en altmuligbar, ikke bare alkohol, men kanskje is, frukt, brus, sprudlevann og en slushbar. Et sted der man har alt det man lyster på i varmen. Har ikke nevnt det for Rune enda, men jeg kan klare å lage det selv jeg. Jeg vet at han har noen andre planer for våren. Kanskje vi kan ta på oss hvert vårt prosjekt, begge skal jo være på samme sted så.

 

Jeg har også veldig lyst til å bygge et lekehus. Dere skjønner det at når våren kommer vil jeg alltid bygge noe. Da kommer snekker’n i meg frem. Elsker våren.

 

Etter at jeg hadde levert barn på fotballtrening bestemte jeg meg for å kjøre en tur. Det var virkelig deilig å bare kjøre litt andre steder enn det jeg gjør daglig. Så i dag kjørte jeg utover mot Stavern, bare fordi jeg hadde ikke lyst til å kjøre hjem. Det er så fint der og jeg savna plutselig disse turene jeg hadde før hvor jeg leita etter steder for å ta bilder. Ha på høy, god musikk på anlegget og se noen folk og steder. Ikke at det var så himla mange folk å se, men noen var det jo rundt forbi. Fikk i hvert fall knipsa et par bilder.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg