Jeg håper jeg har rett!

Vel vel, skal man få noe ut av dagen så er det like greit å komme seg opp tidligst mulig. Kunne jo gått glipp av noe om man for eksempel sov litt til! Og DET vil jeg ikke ha noe av, blir så mye man må ta igjen i løpet av dagen liksom hvis man drar seg helt til 07 på en måte. Jaja, dagen er i gang, iskaffe er på vei ned og den ordentlige kaffen er satt på. Etter frokost er det testing på gang. Dag 1 av 7 er snart i gang for min del. 

 

Jeg har begynt å se på ideer til å lage en ny trapp ned fra verandaen til våren, den er for smal, den har et knekt bord og den skal lages litt mer forseggjort. Fælt å si det, men nå som min kjære Sheriff ikke er her mer så kan stengsel fjernes og da har jeg lyst på rekkverk ned trappa. Dette skal bli MITT prosjekt når det kommer til design og jeg gleder meg til at vi kan sette i gang med det. 

 

Våren er for meg prosjekter, klargjøring for sommer og MASSE utetid og jeg ser så frem til det at jeg kan ikke få sagt det nok. Og jeg føler at vår og sommer 2022 vil bli så utrolig bra og jeg håper jeg har rett! Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for at den skal bli det. Og veldig mye av den følelsen får man ved å ha den riktige innstillingen til det, være optimist liksom. La oss få en sommer i år på lik linje som den vi hadde i 2018 med stort sett bare soldager og høye temperaturer. Det hadde vært noe det!    

Ha en fin tirsdag og takk for at DU leser min blogg ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

  

22 kommentarer
    1. Så flott at du koser deg med sånne prosjekter 🙂
      Angående det med søvnen… – helt enig. Jeg våkner av meg selv i 5-tiden, noen ganger litt senere, og i stedet for å draaaa meg til vekkerklokken ringer kl. 06.30, så er det like greit å få noe ut av dagen 😉

      1. Ja, jeg ELSKER det rett og slett hehe. Jeg er ikke god på å draaa meg i sengen, er øynene oppe er hjernen våken, så da står jeg like så godt opp.🤗
        Håper du får en fin dag ❤

        1. Tusen takk, og i like så… Men jeg får vel heller ønske at du får en god morgendag, for dagen i dag er jo snart over hehe 😉

    2. God morgen!
      Jeg har sovet hele natten! Det er like overraskende hver eneste morgen DET skjer 😀
      Artig med slike prosjekter 🙂

      Lag deg en fin fin tirsdag 🙂

    3. Goood mårra =)
      Jeg er heller ikke god på det der å ligge å dra seg..joda – visst kan jeg sove lenge av og til, men når jeg først våkner – tar det lissom 1 minutt og så er jeg klar til å løse verdensproblemer på min egen måte. Og hvis jeg da får mine 2 kaffekopper rett etter? Wohooooo, hehe 😉
      Spennende prosjekt du er i gang med, da =)
      Ha en nydeligvakker dag, flotte du <3

      1. Nei jeg tror aldri jeg har klart å ligge å dra meg i voksen alder. En gang iblandt sover jeg lenge, men er stort sett oppe tidlig. Hehe, artig å starte dagen med å løse verdensproblemer da, man våkner av sånt kombinert med kaffe 😂

        Ja gleder meg til å ta fatt saga og drillen igjen.

        Takk det samme til deg ❤

    4. Åh jeg er så enig ! La oss få en fin sommer ♥️ og vi også skal gjøre masse her hjemme til våren og sommeren og det gleder jeg meg til !!!!!!
      Ha en fin tirsdag

    5. Godt å ha planer for sommeren, og ja, det kommer til å bli så bra! Det tror og håper jeg også. Optimistisk innstilling er flott å ha. Kommer langt med det 🙂 Sov til nesten 8 i jeg i dag. 😉 Nyt dagen videre! Klem <3

      1. Ja det er veldig godt og bra blir det for det er ikke ferdig før det er bra 😃 Ligger en perfeksjonist i meg skjønner du 🤦‍♀️

        Regner med deg var til ni eller ti du sov til i dag, sååå deilig 🤗🤗🤗

    6. Hei – jeg tittet innom, og derfor begynte to sanger å synge inne i meg 🙂
      Ja – kanskje vi kan slutte å synge sangen:
      For ikke gråt om det er vinter og det snør,
      Det kommer sommer etter den som alltid før…
      Snart synger vi:
      Kommer nå – Våren kommer nåå….

      Ha en fortsatt flott uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg