Jeg håper virkelig det

Nå har vi vaska gølvet og vi har børi ved osv osv. Og nå er jeg ferdig med absolutt alt jeg skulle gjøre i dag og det var ikke så mye, bare litt. Det er rent og pent rundt meg, tente lys og gavene står linet opp og er klare til i morgen. Nå kjenner jeg at jeg slapper skikkelig av og det er så deilig, jeg har tatt en lang dusj (lengre enn lovlig i disse dager). Men det er tross alt jul og jeg ga f i strømmen.

 

Nå går hjelp det er juleferie på tv, tradisjon tro og jeg liker å ha det på i bakgrunnen. Må ikke se på, men høre på. Er den tradisjon hos deg?

 

Jeg håper dere er klar for dagen i morgen og jeg HÅPER av hele mitt hjerte at dere gleder dere. Jeg vet det er tøffe tider for mange og jeg vet at det er mange som dessverre er i isolasjon i julen. Kjipt at det er sånn! Men så er det jo slik i livet at uansett hvor mye man tenker på de som ikke har det godt så må man glede seg over eget liv.

Men jeg ønsker det beste for alle og en GOD GOD JUL 💖

STOR JULEKLEM TIL DEG

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

8 kommentarer

Siste innlegg