Jeg har det alltid i hodet…..

Jeg har alltid oppussing i hodet og tenker ut forskjellige løsninger på ting her i huset. Noe har jeg lyst å forbedre, noe har jeg lyst til å tilføye. Hvis jeg skulle satt opp en liste på hva jeg kunne tenkt meg og gjort her så hadde det vært en lang liste. Ikke fordi det er nødvendig, men rett og slett fordi jeg hadde hatt lyst til å gjøre det som er bra enda bedre.

  • Taket i stua, kjøkkenet og gangen er panel, der kunne jeg tenkt meg glatte flater.
  • Bytte gulv, fordi jeg kunne tenkt meg litt mørkere farge.
  • Slått ut veggen til kjøkkenet, fått opp kjøkken øy og mye med oppbevaring. Akkurat dette ligger i planene våre allerede.
  • Bygd et kontor, en plass som bare var min.
  • Laga en vin oppbevaring under trappa nede, bare fordi det er pent. (drikker ikke så mye vin at det gjør noe), men kanskje med en kjøle del til bubblor.
  • Sette inn verandadør på soverommet, med trapp ned til verandaen.
  • Satt opp dobbeltgarasje med dør inn til en gang i huset
  • Lage kjøkken nede
  • Bygge ute kjøkken
  • Og så klart blitt ferdig med nytt bad her oppe

Listen goes on and on selv om at det er fint som det er her, men i et hus så er det alltid noe som kan gjøres, men mesteparten er bare drømmer og tankesprell. Og jeg for min del syns det er bare moro å tenke på hvordan det kunne vært hvis…. Men det skal sies at jeg er MEGET fornøyd med mitt hjem slik som det er, men drømmer kan ingen sette i bås, og jeg… jeg er en drømmer ❤
signature-fonts

2 kommentarer
    1. Jeg er nok også litt som deg, elsker alt som har med interiør og fornyelse. Nå sitter jeg her og ser på veggen som skiller stua og påbygget, og alt jeg tenker på er at den må vekk. Ellers må jeg få skryte av bloggen din, den er bare så jordnær og fin. Håper du får en strålende kveld <3

      1. Jeg også sitter å ser på muligheter. Flytte den veggen, rive den osv.. Interiør er så gøy <3 Åhh tusen hjertelig takk, så utrolig hyggelig å høre, nå ble jeg glad <3 Takk det håper jeg du får også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg