Jeg har et system, men det er ikke alltid i orden…

Jeg føler at jeg rydder opp i bilder hele tiden, på telefonen, på pc og på den eksterne hard disken. Det verste jeg vet er når det er krøll i bildene mine. Jeg sorterer etter år, årstid og innhold. For plutselig en dag trenger jeg et bilde av Daniel som baby, og når jeg da må leite og leite så blir jeg litt gal egentlig hehe. Men det er ikke lett å holde orden, men prøver så godt jeg kan. Når det gjelder skjermbilder så må jeg rydde opp i det daglig, for jeg tror jeg er dronninga av dette. Jeg tar skjermbilder av så mye, så der må jeg holde orden. Men noen ganger hoper det seg opp og da må sletting og sortering til og det er så tilfredsstillende når det er gjort.

Og noen ganger så legger finner jeg plutselig et bilde av Amelia i blomster mappa eller bilder av roser i barna mappa. Jaja, det skal ikke bare være enkelt. Men jeg er tålmodig, så der har jeg en fordel. Jeg kan sitte med slike ting i time ut og time inn uten at det plager meg.Normalt sett så skulle jeg hatt orden i absolutt alt jeg eier og har fordi jeg er egentlig litt nøye på slikt. Og jeg liker å ha orden og jeg liker å vite hvor jeg finner ting. Nå vet jeg at det er et par tre skuffer det er litt kaos i, og det er ingen god følelse. Men jeg skal begynne med julevask nå til uka, og da blir alle skuffer og skap vasket og ryddet. Gleder meg, og i år skal jeg ikke gjøre som jeg alltid har gjort som er å ta alt på 2 dager.

Jeg skal bruke uka, hele uka. Det er ganske mye å skulle ta 200 m2 på 2 dager. Men jeg gleder meg til følelsen det gir meg etterpå. Det er en ting jeg nyter når jeg er ferdig med det. Ellers så  er humøret er på topp, og jeg har fortsatt troen på meg selv, heldigvis har all tvil gått over for denne gang.

Ønsker dere en fin onsdag 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Så flink du er som rydder i bilder. Jeg har også startet på det, og veldig greit å ha orden i det. Jeg har også begynt på “julevask,” for greit å starte tidlig å ikke gjøre det siste uka før jul med alt det andre stresset.

      1. Takk, jeg bare må ha orden der så jeg vet hvor bildene jeg trenger ligger <3 Det skal være null stress her i gården uka før jul, det er sikkert og visst… Tusen takk for at du er innom bloggen min <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg