Jeg har mange unnskyldninger klare…..

Du vet den følelsen du får i magen når du plutselig kommer på at du skal noe du gruer deg til. Den fikk jeg når jeg tidligere i dag kom på at jeg om bare 3 dager skal det verste jeg vet om.. Nemlig tannlegen! Tanken på at jeg har time til rotfylling på onsdag får hjernen min til å gå i spinn, jeg har så mange unnskyldning klare, jeg vil komme meg unna den timen, jeg vil ikke dit… Jeg har jo ikke vondt nå!!! Men jeg vet jeg må, denne gangen må jeg, jeg har LOVET å dukke opp, så alle unnskyldninger jeg kjenner jeg har kokt opp må glemmes.

Men det er ikke lett å gå til tannlegen frivillig for å ta en rotfylling, det er snakk om 60-80 minutter med verktøy i munnen, men duk og heile pakka. Skylling, neida ikke før vi er ferdig.. hvem har lyst til det da. Ikke jeg vet jeg. Nei nei nei, det er nervepirrende, det er skummelt og det er urettferdig. Og alt er min skyld, hvorfor gikk jeg ikke når jeg bare hadde et hull liksom.

Er jo bare så lett å være etterpåklok, men får håpe jeg tar lærdom av det og går oftere til tannlege når jeg er ferdig med denne timen. Ikke at jeg tror det akkurat, men det er jo lov å håpe at jeg er litt mer fornuftig angående dette fremover… Har du tannlege skrekk?

Ha en fin kveld videre😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg