Jeg har tatt tilbake plassen min

Da har jeg endelig fått på meg go’sokkene etter å ha ryddet opp her inne på kontoret. I går så var det nesten sånn at jeg ikke kom inn her engang. I det siste så har alt blitt stuet inn her, gaver, papir, stoler, kongler ja det meste som kan stues bort. Det fikk jeg endelig gjort noe med og jeg har tatt tilbake plassen min. Det er veldig godt, for jeg liker å sitte her når jeg skal styre med ting. Borte fra tv lyd og borte fra distraksjoner. Men jeg kan jo ikke rømme fra de vandrende tankene mine uansett.

 

I morgen blir vi faktisk ferdig hvis vi står på litt! 

 

I dag hadde jeg egentlig lyst til å svikte Rune og la han jobbe alene ute i garasjen med vår greie. Når han gikk sa jeg: «kommer snart!» Det fantes nemlig ikke en muskel i kroppen min som hadde lyst, så jeg satte i gang med å vaske huset. Men, så kom denne samvittigheten snikende så da var det bare å få på seg ulltøy og gå ut. Er det vår greie så er det jo vår greie. Og vi fikk gjort MYE! Og jeg ble møkkete i ansiktet, da er man et skikkelig arbeidsjern hehe.

Fy søren for en finalekamp det var i dag, holy crap. Verdensmestere og det fortjente de virkelig i dag 🎉💪🎉

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. God morgen 😀
      Og jeg som trodde du rett og slett hadde fått en blåveis over nesa – og tenkte det var arbeidsuhell!!! Godt det bare var sot/skitt 😀

      Lag deg en fin ny dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg