Jeg har troen på meg selv…

«Da jeg startet å blogge så tenkte jeg at dette skulle jeg prøve bare for gøy, og at jeg trodde ikke helt at jeg kom til å bli så engasjert i den. Men jeg opprettet bloggen og skrev på den hver dag, men jeg hadde ikke troen på meg selv»

Men etter hvert, et par måneder etter at jeg startet så fikk jeg en del tilbakemeldinger på at det jeg gjorde var bra, og at det var moro å følge meg. Det ga meg en boost og der og da tok jeg et valg, et valg jeg skrev ned på et ark. Jeg føler ofte at det man sier høyt eller skriver ned er mer real enn hva man tenker.Den 01.01.2019 sa jeg til meg selv: «Dette er noe jeg liker å gjøre, dette er noe jeg skal satse på, dette er noe jeg liker, så kjør på» Jeg har full støtte fra min samboer, noe som er viktigst da dette faktisk tar litt tid. Instagram skal oppdateres jevnlig, snapper litt her og der, bloggen skal ha innhold og bilder skal tas av både det ene og det andre.

Men viktigst av alt, jeg fikk troen på meg selv, og ble skikkelig engasjert. Jeg tok et valg, og valgte å tro på meg selv og følge mine ambisjoner. Og det er jeg så glad for ❤Ønsker dere en fin fredag

Hvis du tror du kan gjøre det, så kan du!
-Lene- 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg