Jeg hater sjeldent, men i dag hatet jeg

Hvordan skal jeg klare å tilpasse meg denne situasjonen, hvordan skal jeg tenke fornuftig og hvordan skal jeg komme meg igjennom dette med vettet i behold?

Antar at jeg må ta meg selv i nakken og bare skjønne at det er slik det er. Jeg skjønner det og lever hundre prosent etter anbefalingene til Fhi, men i dag har det vært tøft og jeg knakk litt sammen.

Tanken på dette gjorde meg redd i dag, jeg har jo angst fra før, men ikke sånn angst som jeg kjente på i dag. Jeg ble skikkelig redd for at dette skal ramme meg på noen måte og tårene ville ikke stoppe å komme.

Er så utrolig takknemlig for støtten jeg får, både fra mine venner som jeg kan snakke med om ALT, fra Rune som trøster så godt det går. Og fra mamma som får mer enn 1 telefon fra meg på slike dager.

Roet meg ned og ringte Amelia. Da kom smilet på plass igjen, men herregud som jeg savner henne, Daniel og Martine. Heldigvis så har vi denne muligheten å kunne være med i hverandres liv for det.

I dag fikk jeg skikkelig angst for dette helvettes viruset. I dag kunne jeg si at jeg HATET dette viruset og hva det gjør med meg. Hva det gjør med oss i Norge, jeg hater sjeldent eller aldri, men i dag hatet jeg.

Klem fra

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

7 kommentarer
    1. Vi er nok mange i samme båt som deg… jeg er så lei av å høre regjeringa og ordførerne rundtforbi som står der å sier VASK HENDENE… at jeg holder på å spy!! Hva faen gjorde vi før dette viruset? Tror de ikke vi kan vaske oss?

      Selv har jeg vært inne i over tre uker. Eller, er ute med hunden da. Ellers har jeg ikke sett andre enn mannen. Savner barn og barnebarn noe helt sykt. Er vel i den utsatte del av befolkningen, men er mer redd for å smitte andre uten å vite om det er korona eller en vanlig forkjølelse/influensa/allergi som herjer med meg for tia. Syk er jeg jo nesten hele tiden uansett. Men blir jo ikke testa…

      1. De sier at dette er et “svakt” virus som dør av såpe og vann, så er nok derfor. Jeg må si jeg vasker hendene noe mer enn vanlig i disse dagene. Jeg holder meg inne selv da både jeg og ei av jentene her er i risikogruppen. Savner også min sønn og barnebarn så mye at det gjør vondt. Men dette skal vi nok klare å bli kvitt etterhvert. Dumt at de ikke kan teste de fleste. Håper du har det fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg