Jeg hørte tydelig at noen var bak meg..

Image by Free-Photos from Pixabay

Bikkja trenger tur uansett vær og uansett hvor mørkt det er på kvelden. Problemet er bare at jeg er skikkelig mørkeredd, spesielt utenfor husets 4 vegger, og minste lille lyd gjør meg skvetten. Hører jeg noe så tør jeg ikke snu meg for å se hva det er,  for HVIS jeg ser en person komme gående etter meg så besvimer jeg litt.

Jeg var ute og gikk i går kveld, og bak meg hørte jeg sånn «gå forsiktig på stien lyd» om dere skjønner. Som stoppa når vi stoppa. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg og var usikker på om jeg skulle springe eller leke død. Bikkja knurra litt bakover noe HAN ALDRI gjør. Jeg hørte tydelig at noen var bak meg..

Kjente at det var like før jeg tissa litt på meg der jeg gikk, for blæra var så klart full til randen. Jeg hadde gått forbi siste lille sti opp til noen hus, så jeg hadde liksom ingen plass og gjemme meg. Gud så mange tanker som fløy gjennom den kreative delen av hjernen min, men så tomt som det var der akkurat da har det sjeldent vært.

Vel, tøffe Lene måtte frem, og jeg bråsnudde meg for å heller gå MOT det mennesket som kom etter, jeg ville hjem. Så begynte bikkja og bjeffe, og knurre…. På den stakkars KATTA som gikk etter oss….. Uff assa… unødvendig bruk av hjerterytme hehe. Hvor ofte skal man bekymre seg for ingenting tro 🤔

Image by bella67 from Pixabay

Er ikke bare bare å være mørkeredd og redd for folk (og katter) i mørket, selv om de fleste som er ute å går bare lufter ei bikkje de også tiiihiii 🤪

Klem fra meg, og ha en fin torsdags kveld 😘

4 kommentarer
    1. Mens jeg ikke finnes mørkredd i det hele tatt. Jeg kan fint gå i skogen om natten, bare det er en slags sti så jeg ikke tryner og brekker noe. Rart det er så store forskjeller på oss mennesker. Jeg går turer og gjerne snarvei gjennom kirkegården midt på natten. Ok, jeg ser ikke andre der, så jeg plages ihvertfall ikke av turgåere i kø. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg