Jeg kan jo ikke gi meg nå

Jeg bråvåknet av at alarmen ringte, men sovna igjen, da alarm nr 2 ulte ut i rommet så kom jeg meg opp etter ett høyt ul. Inn i stua, på med klærne som lå pent i en krøll på gulvet. Og gjorde mitt for å få øynene til å holde seg oppe, det var ikke bare bare, men det gikk til slutt da. Tok opp mobilen for å slå av alarm nr 3 og det var DA jeg oppdaget at klokka var litt over 05! WTF, det var da fryktelig tidlig, jeg hadde jo satt den på klokka 06.45! Hadde jeg virkelig drømt at alarmen ulte?  

 

Og det var nettopp det jeg har gjort, for det første så uler ikke min alarm, den ringer og for det andre så har jeg aldri satt den på klokka 05. Merkelige greier! 

 

Vel, jeg la meg tidlig i går så det var ingen krise sånn sett, nå føler jeg meg uthvilt og i dag bærer det til hudlegen….igjen! Er det i dag jeg skal starte med lysbehandling tro, det kan hende. Det gjenstår å se, jeg har egentlig ikke tid faktisk, men jeg kan jo ikke gi meg nå for å si det sånn. I morgen skal jeg på Tønsberg sykehus og ta en annen prøve, mye greier altså. Det verste med det er at timingen er helt feil, men når det er 6 mnd ventetid så får man bare slå til når man får en time.  

Ha en fin dag alle sammen 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg