Jeg kaster det rett i spambøtta!

I dag startet dagen før klokken 05, og det er jo akkurat et par timer for tidlig. Men når jeg først er oppe og ikke gråter, så er det jo faktisk ganske ok. Det er mørkt ute, jeg kan sette på radio, tenne på lys og faktisk bare kose meg. Frokost er spist, kaffe er drukket (med melk og sukett). Jeg forsøker igjen på å like å drikke varm kaffe, akkurat slik alle nyter den på morgenen. Jeg ser jo gleden folk rundt meg har av kaffe, dagen starter liksom ikke helt uten den.

De siste par dagene syns jeg har vært litt vanskelige, fordi jeg føler ikke at jeg har fått til å uttrykke meg eller få ned på “papiret” det jeg vil. Jeg skriver, kanskje jeg bruker en time eller to på et innlegg. Så leser jeg over, føler meg ikke tilfreds, så sletter jeg hele greia. Det har jeg drevet med i 2 dager nå og det syns jeg er veldig kjipt. Men i dag når jeg sto opp følte jeg at det var på tide å slutte med å være kritisk til meg selv.

Dette får jeg til, og det skal ikke være nødvendig å begynne å tenke slik. Jeg skriver fra hjertet og jeg skriver der og da. Jeg skriver om min hverdag, mine tanker og mine opplevelser. Altså hva skjedde med kritikken jeg får… av meg? Nei, jeg godkjenner ikke den slags og kaster det rett i spambøtta! Nå får det være slutt på tvilende øyeblikk, tvil over at jeg ikke leverer godt nok. Jeg leverer, det er det viktigste for meg og jeg trives med det.

Ønsker dere en fin tirsdag og husk at mange steder så er det meget glatte veier i dag, kjør forsiktig.😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg