Jeg klarte ikke å bli med

Helgen har vært stille og rolig som vanlig, men det har vært en fin helg på en måte. Natt til lørdag fikk jeg overhodet ikke sove og ble liggende å vri meg lenge. Av hensyn til han ved min side sto jeg like så godt opp. Det bør jo ikke gå utover han at jeg ikke får sove, selv om at det gjorde det en stund før jeg gikk. Etterhvert så sovna jeg da sånn 3ish timer på sofaen og det var det.

 

Når han sto opp disket han opp med god frokost/lunsj til oss og jeg må si jeg er veldig heldig som har en så snill mann. Det er første gang jeg har smakt stekt hjertesalat, det var ordentlig godt. Hele dagen i går var egentlig en lang litt slitsom dag. Søvn har virkelig alt å si på formen! Vi skulle rydde ute og få litt orden var planen og orden ble det, men ikke med hjelp av meg. Jeg lå rett og slett på sofaen og sov litt mens han jobba ute.

 

Jeg tror aldri det har skjedd før at jeg sløver’n på sofa’n mens han gjør det vi skulle gjort. Men det er en første gang for alt. Jeg klarte ikke å bli med, men det var jo en grunn til det.

 

Ingen av oss hadde lyst til å lage middag i dag så vi bestemte oss å spille kort om det. Taperen måtte enkelt og greit ta seg av middagen. Jeg trodde jeg skulle vinne altså, men i dag var det absolutt IKKE min tur til . Så da var det bare for meg å sette i gang og lage da. Fordelen var at den som måtte lage den kunne lage akkurat det den ville, så i dag ble det noe hjemmelaga pizza rester og spagetti med kjøttpølser. (søndagsmiddagen utgikk)

 

Vi har vært ute i flere timer i dag og nå kjenner jeg at jeg burde hatt solfaktor på meg faktisk. Årets første bommert og jeg vil kanskje si at det har blitt en tradisjon å bli litt solbrent hver eneste vår. Regner med at jeg blir det nå også. Glemmer jo helt styrken på sola og selv om at jeg bestemmer meg for at jeg skal ta på faktor hver vår så glemmer jeg det. Neste gang…. da skal jeg huske det!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg