Jeg klarte ikke å la være

Vel, jeg hadde noe plank, jeg hadde både drill, sag og skruer, jeg hadde en ide og jeg hadde lyst. Da er det bare å sette i gang da, jeg klarer jo ikke å la være når alt ligger til rette vet du. Det hender nemlig at jeg kikker meg rundt her og ser om det er noe som burde vært gjort. Eller som kan bli gjort og i dag fant jeg ut at jeg skulle lage en ramme til det store sommerbilde mitt. Jeg skulle nemlig ha det ute ved sofakroken og der er alle materialene ganske kraftige og møblementet er svært også. Så da trengte jeg en kraftig ramme også.

Hadde noe kledning liggende og noen lekter igjen fra spileveggen så da laget jeg først rammen i størrelsen den skulle være, så skjærte jeg alle ytre kanter i litt sånt random mønster. Pusset det med pussemaskin for å få en mykere overgang og pusset litt ekstra enkelte plasser for å få et litt rustikt utseende. Så stiftet jeg alt sammen både foran og bak og tilføyde en lektramme rundt der igjen. Beiset ytre rammen svart og indre i samme farge som veggen. Sofaen og bordet er jo også i sort og nordisk tre.

2 strøk med svart og så satte jeg på plass den lille rammen på den innerst. Så tok jeg å borret hull i både plastplaten og platen jeg skulle bruke bak. Skrudde ørten skruer inn så det skulle holde seg på plass. Og da har jeg også mulighet til å bytte bilde hvis jeg skulle ønske det. 

Resultatet ble helt perfekt i mine øyne og rammen kledde veggen syns jeg. Elsker å være i det kreative hjørnet, det hjørnet trives jeg godt i 😍

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

10 kommentarer

Siste innlegg