Jeg kunne aldri…….

Det er mye man tenker at man aldri kunne gjort og noe har man gjort som man aldri ville gjort igjen. Jeg vet at det er veldig mye jeg ikke ville gjort, tort å gjort eller kjenner at jeg har lyst til å gjøre og dette er noe av det.

Jeg kunne aldri…….

.. Hoppet i fallskjerm

.. Svømt med hai

.. hoppet i strikk

.. gått på glassgulv over store høyder

.. holdt en slange

.. fjernet en stor edderkopp fra en eller annen plass

.. oversett en venn i nød

.. ha vært i et spøkelseshus…. Igjen!

.. gått ut på kanten av prekestolen

.. nattbadet

.. spist østers

.. spist blåskjell

.. drukket ett rått egg

.. vært utakknemlig

.. vært ondskapsfull

.. holdt en tale foran folk

.. tatt karuseller som går fort

.. tatt fly alene

.. kjørt rally

.. vært alene i en hytte i en øde skog

Listen kan bli lang om jeg vil, men avslutter der. Hva kunne du aldri gjort?

Ha en god natt

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Har du tatt begge bildene? Det første var helt nydelig. Jeg kunne nesten skrevet liste med flere av disse som noe jeg hvert fall ikke fikk veldig lyst til akkuratt idag. Men den av de på lista jeg kunne kanskje likt var å nattbadet. Men ikke sånn fra båt, da jeg hadde da sikkert vært mørkredd for hai i Norge 😂 Men av de jeg liker mindre. Jeg er ikke blant de som kommer til å gå på en utsiktspost på en kant for å ta ett instabilde, og jeg hadde ikke blitt så happy om en venninne gjorde det om jeg var med.. Jeg har smakt blåskjell, men ikke spist det mye. Når noen sier de spiser rå østers blir jeg nesten litt kvalm. Uff, ja sånne glassgreier.. Og strikk. Jeg tror det er noe av det verste på lista. Men jeg fikk jo høydeskrekk av å gå opp på loftet en dag. Og slanger grøsser jeg litt av. Glad vi bor i Norge. Og jeg har ofte vært på 5 årsnivå på karuseller.

      1. Jeg har ikke tatt det første bilde, men det var veldig idyllisk 🤩 Jeg ville ikke nattbadet annet enn i basseng, havet er for mørkt og skummelt! Haha ja kunne nok vært mørkeredd da for hai i Norge jeg også 😱 5 års karuseller er jeg med på, det skulle vel kunne gå 🤔🤔

    2. Blåskjell er kjempegodt. Det må du bare smake.
      Ellers har du listet flere ting som heller ikke jeg vil gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg