Jeg lar de tro at det er en “drittjobb”

Da har jeg fått handlet, ryddet, støvsuget, gått tur OG dusja! Det er jammen meg ikke verst og vet du hva, i dag hadde jeg lyst til det. Nå har jeg fyrt opp lys overalt og er klar for en fin kveld. For det første så skal de andre lage middag i dag mens jeg ser på masterchef på tv, det er luxus det. Lottokupongen er sendt inn og lørdagrart er på plass. 

 

Slike dager liker jeg og slike dager setter jeg stor pris på, men det betyr at jeg må rydde kjøkkenet etterpå. Jeg klarer nemlig ikke å overlate ALT til dem, lager de mat så tar jeg “drittjobben” etterpå. Det ordet kommer ikke fra meg, for jeg liker nemlig å få orden på kjøkkenet. Det er noen andre i huset her som kaller det det, så jeg lar de tro at det er en”drittjobb” for meg. Uansett er det lykke over at jeg tar oppvaska for dem. 

 

Vinduene har jeg bestemt meg for å ta på mandag,  så da har jeg fjernet den tanken fra hodet. Bare sånn for å være helt klar for lørdagskvelden, det er slike ting som er lurt å gjøre vet jeg. Fjerne ting fra tankene som ikke har noe der å gjøre akkurat i dag. Hva med dere? Skal dere ha en rolig hjemmekveld også?   Tacolørdag smaker sikkert like bra som tacofredag! Ha en fin kveld og jeg tenker vi “sees” senere 😊 I mellomtiden kan du jo lese disse svarene jeg fikk på mine spørsmål i dag tidlig.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg