Jeg ler av meg selv altså….

Jeg har jo alltid vært litt vimsete av meg, og noen ganger så går det litt fort i svingene for meg. For det første så syns jeg det var litt tåkete på telefonen når jeg skulle prøve å ta en selfie til snap. Tørket av skjermen bak og kunne ikke skjønne hvorfor selfie’n fortsatt var tåkete! At jeg tørket bak gjorde det jo ikke noe bedre foran, men det tenkte jo ikke jeg over før et par tre forsøk var gjort. Uff, skylde på varmen? Prøvde også på selvutløseren på kamera, men fant jo ikke en plass å sette kamera så det kom i riktig høyde. Men slenger med første forsøk fordet hehe.Ooops, plutselig var det igang gitt hehe, jeg var jo ikke klar i det hele tatt. Så jeg fikk bare sette igang å smile da og posere på en slags måte. Med rester av det ene munnsåret som skjer meg i året, og klorhår etter bading, men jeg har bestemt meg for å ikke la småting som det stoppe meg lenger. Og når jeg driver å tar bilder av meg selv ute så blir jeg flau også tiiihiii. Spesielt når jeg tror det skal bli tatt flere bilder, men selvutløseren er ferdig hehe.Er ikke vant med å ta bilder av meg selv, jeg er alltid den bak kamera. Men jeg tenker det bedrer seg etterhvert. Øvelse gjør mester! Uansett så er det moro med et bra kamera, det har jeg savnet lenge ❤

Håper dere nyter dagen, det gjør jeg. Og nå skal det grilles med mine fine 😍

-Lene- 

 

 

4 kommentarer
    1. Gøy med bilder uansett. Noen dager er man “fotomodell” , andre dager er det Ivo Caprino-dukker som dukker opp hos meg 😀 Det er gøy at vi er litt varierte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg