Jeg “lider” litt av det!

Da var vi endelig kommet til 1.desember og dagen hvor jeg egentlig bruker å sette opp juletreet, men denne gangen får det vente. Av den enkle grunn av at jeg ikke orker, først bli frisk, så juletre. Jeg skal ta test i dag på teststasjonen, kjekt å ha en negativ test derfra ved et legebesøk. Mistenker bronkitt, men man vet aldri. Det merkelige er at når jeg ringte inn å spurte om jeg kunne stole på hurtigtest så sa de nei. Hva er poenget med en hurtigtest da? Jaja, får jo svar på om den jeg tok ga riktig svar eller ei når jeg får tilbake resultat på denne jeg tar i dag da.

 

Ellers så bruker jeg dagene på å sove litt og sove litt mer og det begynner jeg å bli lei av, det ser ikke ut her hjemme føler jeg og jeg “lider” litt av det. Men jeg har bestemt meg for å IKKE fokusere på det akkurat nå. (litt vanskelig, men)! Tenker at jeg er heldig som fikk dette nå og ikke midt i jula og med på kjøpet så har magemusklene mine fått kjørt seg. Vinn vinn situasjon!

 

Det er ikke så veldig mye annet som skjer her i huset for tiden, men det er godt å kunne skrive litt. Blir lange dager så noe må jeg jo gjøre så det er kjekt å ha denne bloggen (dere) jeg kan klage litt til. Men, hvordan er det med dere? Stresser dere nå før jul? Kommet i mål med julegaver? Jeg skal ikke stresse i år, det har jeg nemlig gjort hvert eneste år så det har jeg bestemt meg for å hoppe over denne gang. Litt og litt over tid, så slipper man det. Og akkurat det er fortsatt målet mitt og jeg har startet bra.

Ha en fin onsdag alle sammen, ta vare på deg 🙏

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. JA, jeg er i mål med julegaver! Brukte ca en time i går, og kom hjem med alle seks gavene jeg skulle kjøpe 🤣 Innpakking blir en annen dag.

      Håper virkelig at testen din er negativ! Men du må sove og hvile mye for å bli frisk. Kanskje tar det lengre tid om du stresser og kjører på… Så hvil og sov, så mye kroppen vil. Og litt hosting er bra for magemuskler, ja 😀

      1. Så deilig å få gjort, innpakking er jo bare kos 🤗

        Ja det håper jeg også og HVIS den ikke skulle være det så håper jeg det verste er ferdig. Ja, jeg har ikke hatt annet valg enn å hvile og slappe av. Hehe, ja magemusklene har fått kjørt seg 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg