Jeg liker meg.

Jeg har jobbet mange år med å komme frem til å kunne si disse ordene. Det har ligget langt inne, og har ikke vært enkelt. Men for noen år siden jeg kom frem til at hvis jeg ikke liker meg selv, hvorfor skal andre gjøre det da egentlig. Så det viktigste vi kan gjøre er å være stolt over oss selv, like oss selv og bare utstråle egne verdier. Hva annet kan man egentlig gjøre? Være noe man ikke er? Nei, det holder jo ikke i lengden uansett og hva er vitsen.

 

Jeg fikk meg en knekk i starten på bloggingen og følte meg langt ifra bra nok, dette har jeg skrevet om før her. Etter at jeg kom meg over den knekken så gjør jeg så godt jeg kan, og er faktisk stolt av det jeg gjør. Det er så mye enklere å få ned ord når man har den tanken. Jeg tenker ikke over hva jeg skriver på den måten at jeg er usikker. Jeg er sikker i min sak, sikker i mine ord og sikker på min egen blogg bl.annet.

 

Det er viktig å like seg selv, være stolt av det man gjør og ikke minst ha troen på seg selv. Da kommer man langt, og hvis det er noe man er usikker på så hjelper det å forandre tankegang. Selv om at jeg kan si dette om meg så har jeg fortsatt issues som jeg jobber med, for selvtilliten min er ikke på topp. Men det er et utrolig godt grunnlag å kunne si at JEG liker meg.

Ha en fin dag og viktigst av alt er ha troen på deg selv.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg