Jeg liker tiden jeg har alene….

Morgenstund.. herregud så deilig det er å stå opp når man kan gå rett ut å sitte fordi været tillater det, det er slik det skal være på sommeren og jeg elsker det. Men over til overskriften, er det feil å si at jeg nyter et par dager helt alene hjemme? Vel, uansett, jeg nyter et par dager helt alene hjemme. Da får jeg ryddet og det forblir ryddig, og jeg er litt mer effektiv på ting jeg skal få gjort. Og ikke bare det, men jeg får vært med venner uten å tenke på at jeg burde vært hjemme, noe jeg har en tendens til å gjøre selv om at jeg vet at Rune alltid sier, ta den tiden du trenger. Vet at han også liker litt alenetid med fjernkontrollen hehehehe.Vi lever så tett på hverandre i hverdagen at det er veldig godt å ha et lite avbrekk der vi gjør ting på hver vår kant. Da rekker man liksom å kjenne på hvor godt man har det sammen, og man setter pris på det på en litt dypere måte. Jeg dro hjem fra hytta på søndag, så 4 dager var nok det 😊 Så i går ringte jeg han og spurte pent om han kunne komme hjem og det kunne han vettu, for han savna meg så mye (tror ikke det). Men skjønner at han nyter dagene på hytta veldig godt, for det gjør jeg også.
Jeg tror at vi alle har behov for alenetid, og jeg tror det er veldig sunt for forholdet også. Bare det ikke blir for lenge.

Ønsker dere en herlig fredag, så blogges vi senere ❤

-Lene- 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Deilig å være alene av og til. Jeg er ikke ofte alene, akkurat derfor er det veldig godt når det blir 🙂 Nå har jeg noen alenetimer på hotellet i Bergen, før jeg møter Kjersti igjen på kvelden i morgen. Livet nytes på ferie i Begen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg