Jeg lurer på en ting….

Denne kvelden er lang føler jeg, for jeg er så trøtt at jeg mest har bare lyst å legge meg. Men, det skal IKKE bli en vane å stå opp så tidlig som i dag så jeg får drøye den til klokka blir 22.30 ihvertfall. 2 strøk er ferdig på gelenderet på trappa og jeg må si meg stolt for at jeg i det hele tatt fikk det gjort i dag. Det satt langt inne, det var kaldt og det blåste litt. Men en avtale er en avtale og jeg hadde bestemt meg for at det skulle bli gjort i dag.

 

Når jeg endelig er ferdig med strøk 2 og innser at det blir nødvendig med strøk nr 3 🤦‍♀️😢

 

Tok på meg 3 par gode varme sokker, fant frem en pute og et sitteunderlag i ull. Slang på en pod på øre så gikk det så det suste egentlig. I morgen så tar jeg resten så blir jeg ferdig med det en gang for alle (kanskje). Men dere, jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det egentlig vindstille hver eneste kveld uansett hvor mye det blåser på dagen? Er det noen som vet det? Hvis ikke det er storm da så klart, da skal det vel mer til enn en kveld for å stilne det.

 

Dagen har ellers vært veldig fin, og det håper jeg for dere også ❤

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg