Jeg må ha en ny oversikt…

Denne morgenen startet jeg med en kopp kaffe, nå skal jeg prøve å få kommet meg inn i rutinen med å drikke det og ikke så mye iskaffe. Det er et smart trekk for både meg og visakortet mitt, så lykke til til meg……. IGJEN! For det er ikke første gangen jeg prøver på dette, men ørtende. Men satser på at kaffe blir min beste venn fremover.

 

Hvorfor har det seg slik at man er så smart og organisert hver eneste kveld når man legger seg? Jeg tenker fornuftig, har smarte planer og full kontroll på alt jeg skal gjøre dagen etter når jeg har lagt meg. Morgenen etter så er det ikke lenger sånn. Husker ikke helt hva planen var lenger. Merkelig!

 

I dag har jeg drevet å satt opp et nytt budsjett, det “gamle” var litt utdatert så det var på tide et nytt. Jeg syns det er godt å ha en god kontroll slik at jeg vet hvor alt havner. For etter at alt av regninger har begynt å dukke opp både på digipost og rett i banken så er det ikke like enkelt, så jeg må ha en ny oversikt.

Håper dere har en fin dag…

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er ganske flink om mårran, i hodet mitt. Har fine planer og tenker jeg skal både trene, slutte å spise snop og andre sunne greier. Etter klokka 18 er jeg et annet menneske. Et “vrak” jeg ikke kjenner 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg