Jeg må si jeg begynner å kjenne på frykten

Jeg må si jeg begynner å kjenne på frykten litt igjen for denne coronaen nå. Det er stigende her i Larvik og har nå kommet på skoler også. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til dette ligger bak oss, så håper jeg bare at det tar LANG tid før noe slikt kommer i verden igjen. Også så mye forvirring rundt de nye restriksjonene da gitt, og at noen plages av dem også er jo ganske sykt. Det er irriterende for alle, men skal vi få bukt med dette så lønner det seg jo å følge de rådene som kommer.

 

Jeg forstår frustrasjonen sett fra næringslivets side, det er levebrødet til mange som går dårlig ved mangel på folk. Men hva kan man gjøre liksom, det er slik livet dessverre er om dagen. Det er nok ingen som unner noen dårlige dager på jobb, ikke jeg ihvertfall. Husk at det kunne faktisk vært verre, og det vil bli så mye verre om man ikke tar i et tak selv og det gjelder jo alle.

 

Jeg vet i hvert fall at man har det mye bedre når man slipper å sitte med dårlig samvittighet ovenfor noen man evt smitter fordi man “driter” i det og ikke tenker lenger enn på seg selv. Man kan ikke beskytte seg 100 % og det kan jo skje selv om at man er flink, men å ta i et tak og tenke litt ekstra over det når man ferdes ute blant folk er vel ikke for mye å kreve av hver enkelt. Vi gjør ihvertfall absolutt det vi kan for å unngå smitte og evt spredning av det, så vi holder oss så mye som mulig hjemme. Og vet dere hva, vi trives med det heldigvis.

Ha en fin dag og ta vare på deg og dine.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Ja, vi har det ikke så ille vi som trives hjemme 🙂 Men noen ganger lurer jeg på om denne pandemien kommer til å være her for bestandig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg