Jeg måtte drikke meg full!

Søndag morgen og i dag klarte jeg faktisk å sove helt til klokka 08. Men, jeg la meg ikke før klokka var 02 kanskje. Dagen i går var så utrolig fin og for første gang siden covid kom var det mer enn 3 andre mennesker her hjemme hos oss. Det var faktisk 11 stk her, men bare nær familie. For i går kom endelig Pappa og Rønnaug fra Tromsø og det var så koselig å se dem igjen etter lang lang tid. Vi ble sittende ute helt til klokka var 01.30, kosa oss med litt god drikke, musikk og skravling.

 

En kjempekoselig kveld rett og slett, kjente at det var godt med litt sosial samvær nå. Litt irriterende at det ikke skal mer til enn noen få enheter for min del så er jeg redusert dagen derpå. Det er kanskje ikke så rart, det går jo noen måneder mellom hver gang jeg drikker mer enn et par glass. Jeg syns det er kjempehyggelig å kose seg innimellom, men det er ikke som før. Da var det nemlig sånn at jeg måtte drikke meg full! Da var det det som gjaldt hvis jeg skulle drikke. Godt at tanken forandrer seg med tiden og at man har lært seg at det går an å kose seg selv om at det ikke skjer.

 

Det var så mye mat på bordet i går, jeg trodde det var altfor mye faktisk, men neida. Det var reker, blåskjell, kylling, svin, lam, okse og pølser i alle smaker, ja det meste var der. Til tilbehør så var det ris, saus, hjemmelaget potetsalat, aioli, loff, broccolisalat, salat og mye mer. Selv om blåskjell ser svært så godt ut, så klarer jeg ikke å like det og det er litt kjedelig. Nå har vi nettopp hatt en lunsj med det lille som var igjen. Hele helgen frem til nå har vært kjempefin og selv om at været er grått i dag så blir det sikkert en fin dag i dag også. Håper dere også har en fin helg.

Nyt søndagen 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

10 kommentarer
    1. Reduser sukkerinnholdet i godsakene du drikker, etter tre enheter alkohol, drikk et stort glass vann dør du fortsetter 😜 riktig fin søndag til deg Lene 🌹

    2. Så koselig. Slik savner jeg også. Heldigvis, jeg skal til en bursdagsfeiring i dag, så det blir fest…uten drikke for meg for jeg skal kjøre bil:)

    3. HØrtes koselig ut 🙂 Jeg drikker ikke lenger jeg 🙂 Går helt fint det også. Gjorde det før. Liker dårlig smaken, så da blir det ikke KOS med litt heller 😀

      1. Det går så absolutt å kose seg uten også, det er ikke alkoholen som gjør kvelden 🥰 liker man det ikke så liker man det ikke. Jeg liker ikke dagen derpå 🤦‍♀️

    4. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke engang er sikker på hva en enhet består av, utover en fornemmelse av at det er sånn noenlunde forenlig med en drink eller en halvliter *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg