Jeg måtte rømme…

Kjenner lukten kommer krypende opp imellom nese hårene, baner seg vei frem til smaksløkene, og vekker meg som et slag i trynet. Da er det på tide å komme seg ut av soverommet!!🏃‍♀️

Jeg vet at vi mennesker ofte kan fise i løpet av natta, og det er jo dessverre ikke noe man kan gjøre noe med. MEN når jeg våkner av at jeg tror det smeller på utsiden av vinduet, da har min kjære sengepartner fått i seg noe rart.😷

Heldigvis skjer det ikke ofte at jeg må rømme ut av rommet, slenge opp utgangsdøra og gape etter frisk luft. Ellers bortsett fra det så har jeg hatt en god natt, håper dere også har det😊

Klem fra meg😘

#eim #ufrivillig #uhell #rømme #luft

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg