Jeg mistet lysten…..

Var ikke lov å smile…

Jeg har alltid vært utrolig glad i å ta bilder, og som regel er ikke jeg den som er foran, men bak kamera. For noen år siden så var jeg foran kamera på en foto shoot og jeg kan ikke si at jeg trivdes så godt der. Men det var moro å få prøve seg på det også og jeg tror det blir med den gangen.. Nå går jeg for selfies enn så lenge. Det som er mitt problem er at jeg for et par år siden mistet lysten til å ta bilder lenger, jeg solgte kamera og var fornøyd med det.

Nå som jeg har kjøpt nytt så har jeg igjen kamera med meg overalt og jeg kjenner at lysten på å ta bilder tar seg mer og mer opp. Det gjør meg så glad fordi det er en ting jeg vet jeg trives ekstremt godt med, det å ta bilder av alt og ingenting. Jeg gleder meg til vi får en mulighet til å dra på en weekendtur bort, hente med meg hjem litt inspirasjon og ta masse bilder av andre steder enn her rundt omkring.

Nora 1 år

Jeg tok bilder av alt, nyfødt, dåp, 1 års dager, konfirmasjon osv og koste meg glugg ihjel med i det. Det var alltid noen som spurte om jeg kunne ta bilder og det var så moro. Nå kan jeg jo litt mer ang lys og bruk av kamera og gleder meg til å komme igang med litt annet enn himmel og hav bilder. .

Mølen, Larvik

Hobbyer er en ting som er viktig for meg og nå som jeg har denne bloggen er jo bilder en vesentlig del av den, så det er bare å brette opp ermene å sette igang for alvor. Og jeg er veldig glad for at lysten kommer tilbake mer og mer. Så snart skal lille Amelia være min modell, litt ekstra enn hun allerede er ❤
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg storkoser meg når jeg tar bilder, trives ikke særlig foran linsa, men innimellom så blir jeg med på bilder. Var mer når ungene var mindre, for de ville jo gjerne knipse bilder de også. Da ble det ofte bilder av meg. I år har det ikke blitt mange selfiene, så til neste år skal det bli et selfi år på bloggen har jeg bestemt. Jeg blogger mest for å få vist fram bildene jeg tar, det er ikke så ofte jeg tar opp noe utdypende tema, men innimellom glimter jeg til.

      1. Det er så moro å ta bilder 😊 selfieår blir bra… er ikke bestandig man må ha utdypende tema for å glimte til… bilder sier ofte mer enn 1000 ord 😊😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg