Jeg ønsker deg ikke en steinfri vei, men styrke til veien å gå.

Nå har vi kommet hjem etter den fineste dagen i dåpen til mitt vakre barnebarn. Hun sov godt gjennom mesteparten av gudstjenesten og når hun våknet så var hun i et strålende humør. Det er så rørende dette øyeblikket da alt handler om henne, når vannet siler lett over hennes hode og presten ønsker løfter henne opp og viser henne frem.

Jeg ønsker deg ikke en steinfri vei, men styrke til veien å gå ❤

Stolte foreldre satt på første rad, og det har de jammen meg all grunn til å være. For det vakreste dåpsbarnet holdt de godt i sitt fang. Jeg kan ikke si annet enn at jeg følte en klump i halsen under hele dåp seremonien. Men med litt styrke klarte jeg å svelge den nok til å få tatt både bilder og film. Det var så utrolig fint pyntet opp for henne i dag og moro med togbanene fra både Daniel og Martine som de lekte med da de var små. Flott bordpynt og de fineste bordkortene, alt var gjennomført og maten var knallgod. Hun fikk mange fine gaver og stemningen var på topp og dagen ble helt perfekt.

Kaken kom trygt frem, like hel og fin, jeg var stolt over å vise den frem til dem, denne har jeg jobbet godt med og den er laget av kjærlighet. Resultatet ble akkurat som planlagt og foreldrene ble veldig fornøyde og takknemlig. Da er det ekstra moro og så verdt tiden det har tatt. Kakebordet var fint pyntet og alt sto i stil.

Gratulerer så mye med dåpsdagen lille vakre Amelia, jeg er så uendelig glad i deg ❤ Farmor

Tusen takk for at vi fikk lov til å være med på å feire dagen, det blir aldri glemt.

honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg