Jeg overtenker!!

Jeg har alltid vært en overtenker når det kommer til julegaver. Jeg føler liksom aldri at det jeg kjøper er bra nok. Og det er en ting som plager meg veldig fordi jeg vet egentlig at det er det. Når det kommer til jul, så elsker jeg å gi gaver. Jeg har liksom ikke lyst til å kjøpe julegaver bare fordi man «må» kjøpe julegaver. Det må ligge litt tanke bak og derfor bruker jeg som regel lang tid på hver eneste gave hvert år.

 

Men, i år så har jeg tenkt, skrevet ned og kjøpt. Så har jeg satt et kryss over den gaven, ferdig med den og ikke tenkt noe mer på det. Det er jo nesten sånn det må gjøres, jeg må slutte å tvile på meg selv når det kommer til dette. Er det flere som tenker sånn? Er det kanskje normalt?

 

Inne i hjertet mitt, så har jeg jo lyst til å kjøpe ALT til mine nærmeste. Har liksom lyst til å gi dem verden, men det går jo ikke. Men jeg vet at det jeg gir jeg fra hjertet. Jeg gleder meg faktisk til jeg er ferdig med alt og kan tenke på andre ting. Jeg tror ikke jeg rekker å kjøpe noen i dag, Men jeg har bare morgendagen igjen for å holde min egen avtale og den skal holdes. Ellers så skal vi på avstands brunsj i dag og det blir koselig.

Ha en fin dag alle sammen

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer
    1. Jeg liker også veldig godt å holde på med julegaver, planlegge, handle inn, og pakke inn. Jeg synes også at gavene jeg gir skal bety noe, eller være noe ønsket. Ikke bare noe tilfeldig bare for å gi. Synes det er fint vi tenker sånt jeg ♥
      ♥♥♥

    2. Du overtenker sikkert fordi du er så snill og god! Er nok mange som tenker og føler som deg. Jeg er vel litt midt i mellom deg og Grinchen. Bruker ikke så lang tid på å bestemme meg, og når jeg har kjøpt til noen, så er jeg ferdig med akkurat den gaven. 😀

    3. Og jeg er akkurat som deg…
      Ett år var jeg tidlig ute og kjøpte gaver, og når det nærmet seg jul, syntes jeg ikke gaveideene var de supreste og måtte legge til… og da blir det dyrt…
      Jeg har liste med alle navn og HVA jeg skal kjøpe – og det funker bra nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg