Jeg så bare faren ved det!

Med ullundertøy, et par bukser, ulltrøye, genser og jakke var jeg klar for et par timer ute i dag. Minus 4 grader, noe som tydeligvis ikke er kaldt i forhold til hva andre har ser jeg. -19,4 så jeg hos noen. Altså hallo, DET er kaldt! Rune fyrte opp i bålbordet ute og jeg laget kakao og litt snadder til å ha oppi, herlighet så koselig det var da. Musikk på jbl’en og godt humør på alle, da kan det jo ikke bli annet enn gøy. 

Jeg kan ikke huske sist jeg drakk kakao, men fy søren som det smakte og det gjorde seg virkelig å ha slike mini marsmallows i. SNADDER! Smakt det? Grillet de større marsmallow’sene på bålet og det er “lett” å glemme å følge med, så et par svarte ble det hehe.

Jeg tror vi alle er enige om at den muligheten til å tenne bål ute var en veldig god ide. Jeg var litt imot det i begynnelsen av den enkle grunn at jeg så bare faren ved det og ikke gleden ved det. Men, det er jo brannsikret innvendig og utvendig, så det er null problem og så kos både på sommerkvelder og vinterdager som i dag. Heldigvis var jeg ikke HELT imot det.

Nå er det avslapping inne resten av dagen, lage lørdagsmat og kjøpe godteri. Hva skal du gjøre denne lørdagen?

Klem fra

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg