Jeg ser ikke på mange ting som et ork

Så datt jeg ut et øyeblikk igjen og jeg kan tenke meg at dere som kjenner til meg vet hvorfor. En sag, noen materialer og nytt prosjekt, sånn er mitt liv rett og slett stort sett hver vår. Her forbedres ting, her tilføyes ting og jeg koser meg masse med det. Rart med det, men jeg kjenner på en ro i sjela når det er ting å gjøre. Nå for tiden er det en ny bredere trapp fra verandaen og ned som lages, en trapp der vi kan ha samlingspunkt på dager med leker i gresset noe vi ofte har på sommeren.  

 

Jeg ser ikke på mange ting som et ork,  jeg ser heller på det med takknemlighet.  Det gir meg så mye mer glede i ting jeg gjør.

 

Huset vaskes også utvendig om dagen og vi må nok ta fatt kosten for her trengs en runde med maling. Det er no’dritt, male hus er jo IKKE gøy, men nødvendig. Kanskje på tide med en dugnad hehe. Det å vedlikeholde er jo noe som følger med på det å ha hus og jeg kan jo ikke si annet enn at jeg liker det meste av det. Og akkurat det er jeg veldig takknemlig for, det hadde vært utrolig kjipt hvis ikke. Men vedlikehold til side, fy søren som jeg gleder meg til sommeren, til varme dager, frokost ute, bading og kos. 

ballet-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Sukk, ja hus trenger vedlikehold…. Men skjønner det er godt å få gjort disse tinga. Min kapasitet er for dårlig og det blir det store bekymringer av. Sommeren er her straks, og syns det er fint nå også. Riktig god fredag til deg <3.

      1. Ja virkelig, men det går fint.. enn så lenge ❤ Orker man ikke så orker man ikke og sånn er det, det er dager da jeg ikke orker også uten noen grunn. Gleder meg virkelig til sommer, det er helt sikkert. God fredag til deg også❤

    2. Du er iherdig til å jobbe og stå i.
      Det er sant at det er godt å ha noe å gjøre og hyggelig å gjøre det fint rundt seg.🤗
      Kos deg med arbeidet og ha en riktig fin dag!🦋

      1. Ja, jeg er nok i farta hele tiden med et eller annet. Ja,det er jo koselig, spesielt når noe blir laget, plantet eller ryddet slik at man ser det blir resultater. Takk så mye og takk det samme til deg.❤

    3. Jeg så heller ikke på hver ting som ork før, for det var en stor tilfredstillelse å sette i gang med noe å se det ferdige verket til slutt. Nå er viljen fortsatt der, men kroppen setter stopper.. Prøver allikevel jeg da 😉

      1. Ja nå begynner vi å nærme oss muligheter for å slappe av. “Problemet” vårt er at vi skaper nye ting å gjør når andre ting er ferdig, men en gang kan man jo ikke gjøre mer hehe. Ha en nydelig lørdag❤

    4. Sånn er det bare….

      Huset mitt trenger også en utvendig vask denne sommeren…. og litt maling. Det er mye som skal gjøres noe med innimellom alt annet 🙂

      God lørdag til deg 🙂

    5. Veldig bra at du koser deg med disse tingene – for å ha hus er mye jobb. Husker at jeg hata å male utvendig, så det fikk bestandig x´en gjøre – mens jeg gjorde alt mulig annet, hihi 😊 Håper du får ei riktig god helg, flinke du 🥰

      1. Ja heldigvis, hvis ikke så hadde det vært slitsomt. Må ærlig innrømme at å male huset i akkurat samme farge er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg. Jeg liker å se forandringer på arbeid jeg gjør, men vil ikke bytte farge heller. hehe.

        Takk det samme til deg Helene, nyyyt❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg