Jeg ser på han og smiler, jeg er heldig!

I dag hadde jeg time for påfylling på neglene, men dessverre var negledama mi syk så da gikk ikke det. Men pga noen hakk osv så måtte jeg trå til selv. Jeg har utstyr til både påfylling og legging av nye, men jeg har ikke helt satt meg inn i all bruk av det enda. Men jeg klarer å fylle på litt, så da bestemte jeg meg for å gjøre det. Først måtte gammel lakk av og endel filing måtte til.

 

Jeg ser på han og smiler, jeg er heldig!

 

Men, på seg selv så er høyrehånda vanskelig å ta. Men altså Rune trådde til og tok alle neglene, fjernet shellack og filet vekk kanten på den vanskelige hånda. Det er jo bare fantastisk og det må det være lov å skryte av syns jeg. Må jo si jeg er heldig som har en så snill mann ved min side. Da slapp jeg å ergre meg over dette mer. Påfyll tok sin tid da, men jeg er jo ikke proff på dette. Fikk det til da og det er jo det viktigste.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg