Jeg ser så frem til det

Helgen er igang, solen skinner og det skal den gjøre i noen dager fremover, det gjør meg så glad at jeg har ikke ord for det. Så lei av skyer, regn og ikke minst den kalde vinden. Men nå blir det andre boller og det gleder meg. I dag så skal jeg endelig få stæsjet opp ute og hvis vi er heldige så skal vi legge på siste rest og faktisk kunne si oss ferdige. Og la meg si det sånn, det er IKKE nye prosjekter på gang……….ennå. 

 

Mine kjære medbloggere, jeg kommer sterkere tilbake på engasjement hos dere

 

Jeg har blitt forkjøla og formen har ikke vært på topp de siste dagene og jeg kan ikke huske sist jeg var det på våren/sommeren. Skyldes nok enkelt og greit at vi sto ute i regn og kald vind her om dagen. Jaja, det går over og det kommer dager som blir bedre med tanke på dette. Er det noe jeg ikke liker så er det å være litt satt tilbake pga formen, men med litt paracet så fungerer jeg fint til det jeg skal gjøre heldigvis. 

 Håper dere har det fint og at solen skinner der du er ☀

lofty-goals-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg